SIKÇA SORULAN SORULAR

Sipariş ve Teslimat
Siparişimin Gönderilme Süresi Ne Zaman Olacak?

1- Siparişinizin gönderilme zamanı, siparişi hangi gün ve saatte verdiğinize bağlı olarak değişir:

– Pazartesi-Perşembe günleri saat 11:00’den önce verilen siparişler genellikle ertesi gün paketlenip gönderilir.
– Pazartesi-Perşembe günleri saat 11:00’den sonra verilen siparişler de genellikle ertesi gün paketlenip gönderilir.
– Perşembe saat 11:00’den sonra veya Cuma-Pazar günleri verilen siparişler, hafta sonu yolda kalmaması için Pazartesi gününe kadar bekletilir. Ancak, Cuma günü saat 11:00’den önce sipariş verirseniz, mümkünse Cumartesi sabahı teslim edilmesi için elimizden geleni yaparız. Daha fazla bilgi için lütfen satış temsilcinizle iletişime geçin.

2- İstanbul Dışından Sipariş Verirsem Siparişimin Gelmesi Ne Kadar Sürer?

Lojistik firmalarımız, siparişlerinizi belirli lokasyonlara göre en hızlı şekilde teslim etmek için otomatik olarak hızlandırılmış gönderim seçeneği kullanır. Bu sayede, siparişlerinizin genellikle 2-3 iş günü içinde teslim edilmesini bekleyebilirsiniz.

Ürün Bilgisi ve Saklama
Kümes Hayvanlarını Dondurabilir miyim? Onları ısıtabilir miyim ? Nasıl saklamalıyım?

Taze olarak satın aldığınız et ürünlerini, buzdolabında maksimum +4 derecede saklamalısınız. Kümes hayvanlarımız, ambalaj üzerinde belirtilen üretim tarihinden itibaren 7 gün süreyle taze kalabilir ve bu süre zarfında güvenle tüketilebilir.

Ürünlerinizi dondurmayı tercih ederseniz, çözdürdükten sonra tekrar dondurmanın mümkün olmadığını lütfen unutmayın.

Pişirme işlemi sırasında, ürünlerin doğru sıcaklıkta ve zaman aralığında pişirildiğinden emin olun. Servis yapmadan önce, ürünlerin iç sıcaklığının en az 72 derece olduğunu kontrol ediniz.

Diğer Sorular

Belirtilen Bir Tarih İçin Önceden Sipariş Verebilir miyim?

Elbette, belirli bir tarih için önceden sipariş verebilirsiniz. Planlarınızı sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmeniz için sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Gönderi detayları ve özel istekleriniz için lütfen bizimle doğrudan iletişime geçin.

İade Kabul Ediyor Musunuz?

Ürünlerimizin doğası gereği iade kabul edemiyoruz. Ancak, siparişlerinizde herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, lütfen [email protected] adresine e-posta göndererek bizimle iletişime geçin. Sorununuzu çözmek için size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Ürünleriniz Helal mi?

Evet, tüm ürünlerimiz Helal sertifikasına sahiptir ve bu standartlara uygun olarak üretilmektedir.

Ürünleriniz Koşer Mi?

Ürünlerimiz resmi olarak Koşer sertifikası almamış olsa da, “Koşer dostu” olduğumuzu belirtmek isteriz. Reçellerimiz, sirkelerimiz ve makarna çeşitlerimiz vejeteryan beslenmeye uygundur.Ayrıca, kümes hayvanları ve şarküteri ürünlerimizin üretiminde, Koşer düzenlemeleriyle büyük ölçüde uyumlu olan İslami düzenlemeleri takip ediyoruz

Büyük Siparişleri Önceden Verebilir miyim?

Kesinlikle, büyük siparişler için önceden sipariş vermeniz mümkündür. Detaylar ve özel talepleriniz hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen [email protected] adresine e-posta göndererek bizimle iletişime geçin.